(✿◠‿◠)فوجوشی سرا(◡‿◡✿)

(✿◕ω◕)فقط یائویی(◕ω◕✿)


4


!Free

توجه: این راهنما به قلم منه و تعریفم از کاراکترا نظر شخصی خودمه

 

بازم یه انیمه ورزشی دیگه! این انیمه برعکس کوروکو نو بسکت که مخاطب رو به قعر داستان میبرد و هیجان ورزشی و جو رقابتی رو بوجود می آورد، بیشتر به بعد داستانی قضیه پرداخته(البته به نظر من). یعنی بیشتر از این که از صحنه های پر هیجان مسابقه خبری باشه این داستان و سرگذشت کاراکتر هاست که ستون اصلی انیمه رو می سازه. و البته صحنه های شیرین طنزش هم بامزگی های خاص خودشو خلق کرده!

داستان درباره چهار دوست شناگر کوچولوی ابتداییه که تو مسابقه شنای مقاومتی شرکت کردن و بردن. شنای مقاومتی شناییه که چهار نفر با چهار سبک متفاوت شنا باید یه مسیر رو تکمیل کنن و هر گروهی زودتر اینکارو انجام بده برده. نکته جالبه شباهت این چهار دوست اینه که همشون با وجود پسر بودن اسم هایی دارن که بیشتر دخترونس تا پسرونه!! این چهار تا دوست از هم جدا میشن تا این که دبیرستان دوباره همدیگه رو ملاقات میکنن. در دو تیم متفاوت و حال و هوای متفاوت!

معرفی کاراکتر ها:


برچسب‌ها:
+ | چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:فیری,شنا,سامزوکا,ایواتوبی,هاروکا,ناگیسا,ری,ماکوتو,رین,| 21:46 | Nida |

3

دورارارا

اخطار! خطر لو رفتن داستان!!

توجه: این راهنما به قلم منه و تعریفم از کاراکترا نظر شخصی خودمه.

دورارارا انیمه ایست بس درهم برهم و سرگیجه آور! کلی کاراکتر ریز و درشت داره که نمیشه گفت هر کسی با چه هدفی چی کار میکنه. کلا انیمه قاراشمیشیه. داستان انیمه در ژانر شونن هست و خلاصه پره از شخصیت های جالب و راز آلود...

بهتون پیشنهاد میکنم حتما این انیمه رو ببینید و از خوندن این متن صرف نظر کنید. این انیمه دیدنش مسلما خیلی بهتر از خوندنه داستانش اینجاست و هیجانی که داره با خوندن این متن از بین میره. 26قسمت 50مگابایتی داره که اگه هر شب تو ساعت رایگان 1یا2تاشو دانلود کنین حالش بیشتر از خوندن کل داستان در این جاست. تازه فصل2 هم تو دی یا بهمن میاد و وقت دارید تا هم فصل یکو ببینید هم خیلی بین فصل یک و دو فاصله نیوفته. حالا خود دانید!

این متن پیرامون انیمه است و هیچ توضیحی درباره مانگا ندارد.

داستان کلی انیمه متشکل از داستان چند سری کاراکتره که هر یک داستان خودشونو به طور موازی با بقیه دنبال میکنن. حالا من یه تعداد از این داستان هارو میگم و یه سری از کاراکتر هارو معرفی میکنم اما همه رو نمیتونم چون زیادن. مهماشو میگم. جریان همه این داستان ها در شهری به نام ایکه بوکورو اتفاق می افته.

ماجرای اول داستان یه دولاهان ایرلندیه. نمیدونم تا حالا اسم دولاهان به گوشتون خورده یا نه. دولاهان ملکه مرگ آور بی سری بود که همیشه سوار بر یک اسب سیاه بدون سر ظاهر میشد در حالی که سرش رو به دست گرفته بود. هر کس اونو میدید دولاهان یه تشت خون روش خالی میکرد! حالا این دولاهان سرشو گم کرده و 20 ساله تو ایکه بوکورو دنبالش میگرده و صد البته دوستانی هم پیدا کرده.

ماجرای دوم داستان احزاب مختلفیه که تو ایکه بوکورو شکل گرفتن. این احزاب شامل دو گروه شال زردها و چهارخونه های آبی بودن. اونا گروه های بزرگی بودن که در انظار عمومی با لباس ها و دستمال هایی به رنگ آبی و زرد ظاهر میشدن. این دو گروه باهم در گیر شدن و شال زرد ها چهارخونه های آبی رو شکست دادن ولی به علت نامعلومی خودشون هم کمرنگ شدن. تا این که گروه نوظهور دالارز پدید اومد. گروهی بدون رهبر مشخص، اعضا و رنگ مشخص.

ماجرای سوم داستان یه شمشیر نفرین شده به اسم سایکا هست که عاشق آدماس و جسم یه انسان رو تسخیر میکنه و با اون جسم انسان هارو زخمی میکنه. سایکا تا مدت ها (5سال) خواب بود اما به تازگی در ایکه بوکورو بیدار شده و مشغول کشتن و مجروح کردن آدم هاست.

ماجرای چهارمم داستانیست بس مفرح از یک دنبال بازی بی نظیر بین بزرگ ترین دلال اطلاعات شهر و قوی ترین مرد شهر! تعقیب و گریزی بی پایان!!

حالا به معرفی کاراکتر ها می پردازم:


برچسب‌ها:

2

کوروکو نو بسکت

به فارسی خودمون میشه سبک بسکتبال کوروکو. یه انیمه ورزشی درباره بسکتباله. برخلاف تصورتون اصلا هم مهم نیست که اصلا بسکتبالو دوست دارین یا نه. یا حداقل به نظر من اینطوره . من عاشق انیمه هایی که کاراکتر های زیادی دارن هستم که این انیمه هم مشمولشه.

داستان کلی انیمه درباره ی یه تیم (تیم بسکتبال 5 نفره ست) از نوابغ بسکتباله تو دوره راهنمایی. این تیم به خاطر فوق العاده قوی و با استعداد بودنشون سه دوره پشت سرهم قهرمان شدن. اینقد عالی بودن که بهشون میگن کیسکی نوسدای kiseki no sedai . که یعنی نسل معجزه. حالا این نسل معجزه وقتی در میمونده یه برگ برنده رو میکرده. یه بازیکن متفاوت که بالانس تیمو تنظیم میکرده به نام کوروکو.

کیسکی بعد از همه برداشون میفهمن هیچکس نمیتونه شکستشون بده . و اونا دیگه نمیتونن از بسکت لذت ببرن. آرمان هاشون تغییر کرد و کار تیمی شون از بین رفت. کوروکو سبک جدید رو قبول نداشت پس تیم رو ترک کرد.

در دبیرستان هر کدوم از نسل معجزه ها رفتن یه مدرسه جداگونه. کوروکو برخلاف بقیه که به تیم های دبیرستانی قوی و معروف رفتن، مدرسه گمنام و تیم تازه تاسیس سیرین رو انتخاب کرد. و تصمیم گرفت با این تیم کل کیسکی نو سدای رو ببره. البته با کمک هم تیمی جدیدش: کاگامی

حالاکاراکتر هارو معرفی میکنم. اول نسل محترم معجزه!!!

~ژانر های یائویی کوروکو نو بسکت~


برچسب‌ها:

1

توجه: این راهنما به قلم منه و برداشت شخص خودمه.

این یه راهنماست برای کلماتی که ممکنه یه وقتی تو این بلاگ به کار بره.

 من معنی تک تک کلماتی رو که ممکنه به کار ببریم(یا اگه خودتون انیمه بین شدین و شنیدین) رو مینویسم.

اکثر این کلمات ژاپنی اند.

میتونید هر کلمه ای که تو پستا دیدید و معنیشو نمیدونستین توی این فهرست به ترتیب حروف الفبا پیدا کنید.

اگه کم و کسری بود بگین اضافه کنم یا اگه غلطی داشتم اصلاح کنم.

*.علامت ستاره به معنای تصویر داشتنه کلمست. برای دیدن روی ستاره کلیک کنید.


برچسب‌ها:
+ | چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:راهنما,لغت,ژاپنی,| 21:41 | Nida |